08.04.2012

Morgenmadsinvitation med en lille bagtanke;-)

Har inviteret lidt familie på besøg til morgenmad og havearbejde;-) Har tegnet vores dødkedelige nybygger-parcelhus-have HELT om! Det kommer til at koste en MASSE timers arbejde, og er super spændt på resultatet:-)

Mit elskede Rød Paris er et arvestykke.
"Verdens bedste rundstykker/boller" fra UNICO (Aarhus Golf Club) - hvis du bor i nærheden og ikke har prøvet dem - så gør det!!

Hjemmelavet müsli......mhmm....

Starten på vores "nye" have kræver at vi fjerne lidt græsplæne.......jeg er ikke så populær;-)

Mens mændene gravede havde mig og svigermor gang i et lille syprojekt, som I nok skal se mere til.

Go' påskesøndag!



2 kommentarer:

  1. Lyder da bare mega spændene, husk at tage billeder elsker have projekter:-) og syprojekter for den sags skyld. Fedt at dig og svigermor kan hjælpes.

    Louise

    SvarSlet
  2. IIIH Julle, sikke aktiv du er blevet her på bloggen, DEJLIGT! jeg glæder mig helt vildt til at se hvad havearbejdet fører til! Jubiii!

    SvarSlet