11.09.2011

Søndags knytning

For et par år tilbage lavede jeg disse knyttede øreringe, som blev lidt af en "must have" blandt venner og bekendte:o)

Jeg havde egentlig helt glemt dem, indtil søde Christina havde sine på for nogle uger siden da vi var sammen, og jeg fandt straks mine egne frem fra gemmeren.

Jeg er super glad for dem, fordi de både er feminine og rå på samme tid - lige som jeg aller bedst kan lide det!

Og det knyttede er åbenbart ikke gået af mode endnu, for et lille gensyn af dem resulterede i en hel del bestillinger:o) Så min søndag har stået på produktion af knyttede øreringe.




16 kommentarer:

  1. Nøj, de er fine. Hvad tager du for dem?

    SvarSlet
  2. Arhmen Julie ;o) Jeg har netop opdaget din blog - wauuu!
    Jeg er helt og aldeles vild med din stil! Plakaten der minder om en synstavle er da også bare for skøn - du får mig ... endnu mere til at overveje ... om det nu ikke snart er på tide for mig at få oprettet min egen blog ;o)
    Jeg melder mig fluks som fast læser her hos dig!
    Mange hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  3. Malene - tak:-) Jeg tager 90 kr. for dem inkl. porto. Sig endelig til hvis jeg skal sende dig et par!

    Ulla - velkommen til, og tusind tak for de søde ord:-)

    SvarSlet
  4. Superfine øreringe, og i øvrigt en rigtig dejlig inspirerende krea-blog! Du har derfor modtaget en award af mig:-)

    SvarSlet
  5. Har netop fået et par af dine fine øreringe... af hende den søde Christina. Jeg elsker dem Julie - de er så fine.

    SvarSlet
  6. Hej Fie
    Tak - og også tak for awarden:-)
    Vh Julie

    SvarSlet
  7. Hej søde Line
    Tusind tak! Er rigtig glad for du kan li' dem:-)
    Vh Julie

    SvarSlet
  8. Hvor er de dog fine! - hvilket din blog også er :) utrolig inspirerende!

    SvarSlet
  9. Super fine armbånd og øreringe. Du er virkelig kreativ :)

    SvarSlet
  10. Mon jeg kan købe et par af disse som jo er skønheder Julie? ;o)

    SvarSlet
  11. Hej Ulla
    Selvfølgelig må du købe et par:o)
    Du kan sende mig din adresse på min mail julieostenfeldt@gmail.com, så får jeg dem lavet og sendt til dig.
    Go' søndag aften:o)
    Vh Julie

    SvarSlet
  12. Super fine er de, fandt din blog da jeg søgte på Poncho ala sort lakrids. Og tror da nok lige at jeg bliver hængende! Fed stil du har:-)

    SvarSlet
  13. Smukke øreringe. Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  14. Hejsa!!

    Har lige fundet din blog, og sikke en side du har, fyldt med masser af lækre ting og sager, som man helt sikkert får gode ideer af :-)

    Dine øreringe, er det nogle man kan bestille et par af?

    Mvh. Maria

    SvarSlet
  15. Hej Maria
    Tak for de søde ord:-)
    Du kan sagtens bestille et par. Du kan sende mig din adresse på min mail julieostenfeldt@gmail.com, så får jeg dem lavet og sendt til dig.
    Go' aften:-)
    Vh Julie

    SvarSlet
  16. Lyder rigtig godt, har hermed sendt dig en mail :-)

    Maria

    SvarSlet