24.11.2010

Jeg har købt en plate......

I weekenden var jeg på loppe-tur og jeg fandt denne fine Bjørn Wiinblad plate som jeg længe har haft i tankerne:




Synes det var lidt sjovt med en fra november måned hvor Alberte jo er født og så passer motivet også lidt til;-)

Jeg har altid haft et varmt hjerte for netop denne serie af Bjørn Wiinblad. Måske fordi det vækker gode gamle minder.....nogen vil måske mene at det er grundet hans farvevalg;-)

Jeg tror den skal op på væggen og hænge og måske sammen med dette broderi (ja - I hørte rigtigt;-)) som jeg har gang i:





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. hej Julie
    Jeg har fundet to broderier som du har lavet i skolen engang det en er med Fedtmule og det andet er med Minni
    Vil du også ha dem op at hænge.
    Hilsen Din FAR
    Poul

    SvarSlet
  2. Hej Far

    Ha ha....det kan jeg ikke en gang huske jeg har lavet:o) Det lyder ellers avanceret! Jeg vil super gerne se dem, meeeeen tror nu ikke de kommer op i stuen:o)

    SvarSlet